На главнуюРазвлеченияПохожее видеоЕще от: RomanAtwood

Giving Cops A Buzz! - PRANK

Еще от: RomanAtwood
Оценок: 116275 | Просмотров: 9321894
For April Fools day this year we went out and made cops Smile More! Please Share this video with some friends and smash that Like Button for us:) Follow Roman Here - http://www.facebook.com/RomanAtwood Follow Dennis Here - http://www.facebook.com/DennisRoady Instagram - RomanAtwood Instagram - DennisRoady T-Shirts HERE - http://sketchempire.spreadshirt.com Behind The Scenes - http:www.youtube.com/SerialPranksters Song Available HERE!!! - http://itunes.apple.com/us/album/best-roman-atwoods-sketch/id557981158 Thanks so much for watching.Please help us out by sharing with some friends! Love you guys!
Категория: Развлечения
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (8781)
It'sMe99 (11 дней назад)
Where did u find all these cops like where I live I see cop car once a year!
Killer (16 дней назад)
Whats is a buzz?
Aaron Olmstead (16 дней назад)
i like that cops reaction at 0:59
Andrew Crane (29 дней назад)
You can't play joke on every cops now. So cops are friendly to play jokes with. But not all the cop in crown Victoria look really seriously.
BaconPlayz_RBX (1 месяц назад)
One of the guys said,I was staying back incase you shoot him LMAO :)
BaconPlayz_RBX (1 месяц назад)
1:03 , Jesus Christ.... LOL
iiiDxBz GT (1 месяц назад)
The laugh 1:42 😂🤣
Lily Young (1 месяц назад)
I am LOVING THIS!!!!!!!
Zahid Ahmad Khan (2 месяца назад)
2:52 that Cop is literally smoking
yowhatsupmark (2 месяца назад)
black cops are the coolest!!!!!
Jaydon Harvey (3 месяца назад)
the cops do not care XD
Wtfff Jdjd (3 месяца назад)
1:07 bruh your cig...
Mbl Otsuyi (3 месяца назад)
that dude hold a cigarette upside down lol
DonCorleone87 (3 месяца назад)
1:12 cop is great at his job haha made sure it wasn’t a weapon he was pulling out
We Are The Forsaken (3 месяца назад)
I haven’t seen this vid in so long, I miss these days... Nicest cops ever.
kvi (4 месяца назад)
You are brave!
mujjuman (4 месяца назад)
lmao dude be careful around jumpy cops
iOmar (4 месяца назад)
2:25 That Laugh Reminds Me Of A Cop In GTA : San Andreas xD
Omar Feratovic (4 месяца назад)
😂his face 0:44
Target (5 месяцев назад)
0:45 gave you that long stare lmaooo
ba55letmysoulfly (5 месяцев назад)
1:52 he just told a grown man who playing pranks to “go play with some kids at a preschool” uhhhh
M3RK MIG (5 месяцев назад)
whats a buzz
JACK 5 シシ (6 месяцев назад)
Are you being *funny*
MarvinGuill2024_Playz (6 месяцев назад)
I have been to Cincinnati before
Sword Slasher (6 месяцев назад)
So. I looked up the term "Buzz". I saw way too many definitions... What does the way YOU used it mean?
Mariah Kennedy (6 месяцев назад)
sexy white deputy sheriff just looked at him your trying be funny lol
UltraInstinct Goku (6 месяцев назад)
Bruh is started dying the cops face 0:39 lol😂😂😂😂
Moshi Mongelwa (6 месяцев назад)
😀😀😀😀😀
JDNM (7 месяцев назад)
1:41 That laugh :D
TheChosenOne (7 месяцев назад)
Cop: "is this guy fkin blind?" Lmao
rrios283s73 (7 месяцев назад)
All them were cool , accept one .
Joe Garofalo II (7 месяцев назад)
"Go play with some little kids at a pre School" Worst advice from the police ever haha
Patrick zhong (8 месяцев назад)
Anyone could tell me what does"buzz"mean right here
Anandhu Gopan (8 месяцев назад)
0:40 "Police.exe has stopped working"
Roblox.Production 123456keean1 (8 месяцев назад)
Give them a woody
Lucas Mendez (8 месяцев назад)
I'm spanish I don't understand what is the bad meaning of ''buzz''?
gamegeekx (8 месяцев назад)
1:20 He did the right thing.
Brooke Barnhart (8 месяцев назад)
The cop 👮 in the parking garage is still my favorite... this never gets old
peanut butter smooth (8 месяцев назад)
0:44 almost in jail
Trevor Anderson (9 месяцев назад)
0:56 That laugh tho, plus the echo made it all the more better
I haven't showerd in 7 weeks but (9 месяцев назад)
The female cop was chill asf
MrParkerman6 (9 месяцев назад)
2:12, Good to see what became of The Angry Video Gamer Nerd. I hope he's doing well.
MrParkerman6 (9 месяцев назад)
0:43, WE ARE NOT AMUSED!
MrParkerman6 (9 месяцев назад)
Now do it with Woody!
Michael Reyes (9 месяцев назад)
Why would a police officer tell a weirdo to go play with little pre school kids?! Lol....stupid!
Justin Tay (9 месяцев назад)
Im not black but do not do it while black, its very dangerous.
Benjamin Contreras jr (10 месяцев назад)
The cop saw the camera
no u (10 месяцев назад)
That deputy tho...
Police (11 месяцев назад)
I hate Logan Paul
Matthew ritchie (11 месяцев назад)
1:30 that's sad
Young Behm (11 месяцев назад)
Police smoking...
Ryuthewolf2 2 (11 месяцев назад)
Twitter.com
Ofu蠟 (11 месяцев назад)
0:41 oh god that's awkward... like... REALLY AWKWARD
The Egg (11 месяцев назад)
Cops sending man to play with children Doesn't sound right
Tfue (11 месяцев назад)
Play with kids wtf
Liam Gamer (11 месяцев назад)
IM DIEING! 0:37
Octavio Hidalgo (11 месяцев назад)
if a Latino or a black man does that the policemen shoot him for sure
You have only One Life! (11 месяцев назад)
2:47 smoking kills! I just quit that s..t almost 16 years ago. Jesus Christ can save u too amen. God Bless:D P.s. John 14:6 please 'n peace
Nun Ya (1 год назад)
Note to self...white cops have no sense of humor
AlejandroPeralesVlogs (1 год назад)
2018 anyone
Suraj Kalangutkar (1 год назад)
Hehe...i wish Indian cops were friendly like😢😅🤣
Benjamin Aguirre (1 год назад)
Is it just me or does the officer at 0:59 look like the main character from the cod ww2 campaign?
J (1 год назад)
the throttling has begun already
dickhead2921 (1 год назад)
Best Show Ever Man
Jose Meza (1 год назад)
I’m a cop yeah they got me too lol stuff is hilarious
Kiwi YT (1 год назад)
“Go play with the kids at the preschool” That’s illegal dude
Tyler Woolard (1 год назад)
2:41 the guy looks like Morgan Earp from tombstone
QuantumSnipezZz (1 год назад)
Could’ve been shot
KING FATU (1 год назад)
Make more
Rex 3z (1 год назад)
"Are you being funny?" Lmao, I'm dead
Rahmir (1 год назад)
I don’t think they know wat buzz they talking about 💊🚬
Lynn Jones (1 год назад)
😅😅😅😅😅
Mc Chicken (1 год назад)
Sometimes you find cops witg a sense of humor or some who are just dicks
I LIVE IN CINCINATI
Sherry ******** (1 год назад)
2:47 SAVAGE COP SMOKING. CIGARETTE
george viskin (1 год назад)
Ну вот что это а?
David G (1 год назад)
poor cops thinking people were going to shot them, damn what a tough job to develop that kind of mentality, stay safe blue dudes
Benny 1001 (1 год назад)
The buzz gag is legendary. Funny as hell
Crippling Depression (1 год назад)
1:06 his laugh killed me 😂😂😂😂😂
Isaac Thomas (1 год назад)
roman how do you do the box videoing
Rectus Rectumius (1 год назад)
These poor cops.
loren51288 (1 год назад)
This shit funny as hell
Moglin Mp (1 год назад)
At 1:42 her laugh sounds like from the News the light brown jacket
iiKingGoliath (1 год назад)
"I was holding back waiting for u to shoot him" wow
Big Beauty Tommy (1 год назад)
1:08 dude is smoking backwards
Bớp Ngọc (1 год назад)
Mấy ông POLYCE mập thế này sao bắt cướp nổi
ColZen (1 год назад)
Black ops in general are my favorite
Drachir (1 год назад)
I want a buzz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Like for real I wanna do the same thing with strangers
The Yellow Mamba (1 год назад)
I love cops but i hate cops.
Butter on a pop tart (1 год назад)
What do they mean by buzz?
ALMCrafter (1 год назад)
wut do u mean about buzz"?
alexmaten (1 год назад)
What does a buzz mean??
muhammad russel (1 год назад)
0:37 that guy should enter try not to laugh challenge
11s11 Cole (1 год назад)
the last cop- " how much beer u got" THAT CRACKED ME UP
Arrogant Lake (1 год назад)
0:45😂
Aishwarya Pavaskar (1 год назад)
what is buzz??
1nsomnia (1 год назад)
Don't kill this comment please. I'm seriusly, What is a "buzz" when it's not a Buzz Lightyear?
PhantomDrawing (1 год назад)
LOL! 😂😂😂😂😂😂😂
Mantas Noob (1 год назад)
the best 1 is the first 1
Legal Eagles (1 год назад)
Police smoking on duty

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.