На главнуюРазвлеченияПохожее видеоЕще от: BookOfKen

Wiping Sh*t On People Prank! Part 2 - Bathroom Pranks Gone Wrong

Оценок: 26755 | Просмотров: 2284430
The Original Prankster of the Famous Epic Wiping Sh*t On People Prank! The Bathroom Pranks Gone Wrong Series IS BACK! SUBSCRIBE TO MY DAILY VLOG CHANNEL! ► https://www.youtube.com/user/UnKensored This is the second installment of the Wiping Poop On People videos, I never thought it would blow up as much as it did. All it took was a little bit of Nutella wiping in a bathroom to start a viral trend. So you guy's asked for it, and I brought it, this is Wiping Sh*t On People Prank! PART 2! *IMPORTANT TO WATCH FROM PART 1, Go In Chronological Order:* "Wiping Sh*t On People Prank! Original" (Part 1) Here: https://www.youtube.com/watch?v=XJjb849bjNw&list=TL3PS-fgJXSaoEUChrmKNbhqdIo3O8jHUk Social Media: Facebook.com/BookOfKen Instagram.com/BookOfKen Twitter.com/BookOfKen
Категория: Развлечения
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (1845)
BookOfKen (2 года назад)
Make sure to SUBSCRIBE if you like this video, I post almost every other day a new prank or challenge!
ilovesonic 8 (6 месяцев назад)
BookOfKen yee wow yee wow
Ian catherwood (1 год назад)
I subscribed
Marzarton {* *} (1 год назад)
к
Rondoesgaming 1245 (1 год назад)
Q
Erick (18 часов назад)
1:32 omg
Azula (3 дня назад)
Don t you ever get scared of some of those people?
Finesse me Bitch (9 дней назад)
Nutella has left the chat
Stefanie Robinson (13 дней назад)
Lololol so funny😂😂😂😂😂😂
YTPlux_ _Plux (25 дней назад)
Howcome always when they fund out the prank they ask something like is it ok if i use this footage but then if they dont cath them the just go on( Akwars Small Talk
Anna Glenn (1 месяц назад)
How come women don't do this?
Patrick Star (1 месяц назад)
*T-POSE*
Sophia Fiorino (1 месяц назад)
1:31 literally sounds like xxxtentacion
natalie scarlet (2 месяца назад)
its the best prank but what if that person was allergic
Tomato Head (2 месяца назад)
Who would not like this prank?
DanyPlays/Vlogs (3 месяца назад)
0:47 he’s like the only chill dude in these videos
James J (3 месяца назад)
Australian victims be like "Aww you dirty cunt"
MARKEL AKPABIO (3 месяца назад)
I watched this video years ago came back across it it’s still funny asf
Fidel Castro (3 месяца назад)
I touched my d*ck wit it!😅🇨🇺🇺🇸
Lord Kayn (3 месяца назад)
I want to in live america💗
brontox095 (4 месяца назад)
The only crime here is wearing socks with boat shoes.
Tank Simmons (4 месяца назад)
That second guy !!!! 😂😂😂
Kenneth Dc (4 месяца назад)
Hi
Efrain Galan (4 месяца назад)
1:24 that sounds like xxxtentacion
The Gman (4 месяца назад)
Ikr
danielle moncur (4 месяца назад)
1:39🤣🤣🤣
danielle moncur (4 месяца назад)
0:55 😂😂😂😂
Hope Wolfhard (4 месяца назад)
LOOK AT THIS SH*T LOOK YOU BETTER LUCK THIS SH*T UP GOT ME LAUGHING OUT LOUD AND I CAN'T STOP 2:33
Megan943628 (4 месяца назад)
OMG I can't stop laughing 😂 😂 😂 😂 😂
Mikhail Merson (4 месяца назад)
tell them to smell the crap
SeedlessJellyBeans (5 месяцев назад)
if someone threw there hat at me like that over the stall i would keep it
pros_vs (5 месяцев назад)
1:32 ....what...
Noob of fortnite (5 месяцев назад)
Next time show them the Nutella bottle
Sam Sparks (5 месяцев назад)
Black dude's voice is like XXXtentacion
marisela velazquez (6 месяцев назад)
Lol
יאיר שפילר (6 месяцев назад)
Its the same one everytime
anthony Tennell (6 месяцев назад)
1:33 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOL
Aiyana Shellma (6 месяцев назад)
"I'm dead cereal" um what XD
Hannah Silvaz (7 месяцев назад)
That second guy was really chill
DARK MATTER (7 месяцев назад)
LMAO.WHAT IS HE SAYING @2:20?
Mark S (7 месяцев назад)
Have you gotten in any serious altercations during the filming of these series?
Lue Guias (7 месяцев назад)
I really like your videos Bro.....its so FUNNY...😁😂😂
sum_yung_guy (7 месяцев назад)
Second guy sounds like XXXTENTACION
AIDEN_ PEARCE (7 месяцев назад)
Ken, were you dating carley in 2014?????
Giovanni Graham (7 месяцев назад)
This is just too hilarious
Jr Garcia (7 месяцев назад)
Wtf lmao
Jay Way (7 месяцев назад)
That boy with the blue shorts let them touch the floor 😷
NOVA STAR (8 месяцев назад)
You should have a spoon and fling nutella at people under the stall
INTERGSLTICNERDY GEEK FUN (8 месяцев назад)
Oh geez
d d (8 месяцев назад)
Even if its nutela ints still not cool
V_frankie xx (8 месяцев назад)
Xxxtentacion 1:34 lmao
Dark Sonic (8 месяцев назад)
I like the dude that was cool with it. He's pretty okay. Certainly not over reacting like anyone else...
ava (8 месяцев назад)
"Im dead cereal" 😂😂💀
Shawna Johnson (8 месяцев назад)
Last guy was chill as hell
Greyson Pulliam (8 месяцев назад)
I died when that one guy F*ck I touched my d*ck with it LOLOLOL
Windows xp (9 месяцев назад)
That last guy was actually cool
Shirley Bartie (9 месяцев назад)
The first dude was calm about it
Bulider man (9 месяцев назад)
Lol
K Bradford (9 месяцев назад)
PG plz
Trap and dubstep chicken (10 месяцев назад)
If it was me I would just eat all the Nutella with a spoon mmm
Twisted Instinct (10 месяцев назад)
"I touched my dicc with it" 😂😂😂
Jay Johnson (10 месяцев назад)
That guy at the end was super cool nice guy. I want to be friend with him lol
kamauri edwards (10 месяцев назад)
1:32 the funniest part lmaooo
Kevin James (11 месяцев назад)
Good one
unknown suspect hehe OG (11 месяцев назад)
you got scared dude
cecexox 1 (11 месяцев назад)
Dead cereal 😂😂
itZ yo boi sausage (11 месяцев назад)
1:25THAT DUDE DID NOT WIPE
Zombie Clips (11 месяцев назад)
Hi ken
Aryan (11 месяцев назад)
Spray toilet paper with pepper spray and give it to them
balls deep (11 месяцев назад)
I ain't fuckin vitaly
Terrence Savage [Rex] (1 год назад)
Yo WTF!!
DOJ Artico (1 год назад)
Man that first guy was so nice he didn't even flip
Tori Russell (1 год назад)
He said Niga he said niga
Ashley Miller (1 год назад)
lol i subed
xloserx 62 (1 год назад)
it's funny how most of this people are black
Dimitri Tribble (1 год назад)
Your is funny bro 😁😁😁👍👍👍👍👍
CrYstal sKUll baNd (1 год назад)
Respect man !!!
Dillon Pillay (1 год назад)
XXXtentacion at 2:50
ɐupɹǝʍ ƃɐo (1 год назад)
1:33 lol was he masterbating
Mariana Yasmín (1 год назад)
I had to wait a hour doing that because she whould not leav
Mariana Yasmín (1 год назад)
I I'd d that befor
Aaliyah Vlogs (1 год назад)
3:38 guy was so chill
Kirpal Singh Dhillon (1 год назад)
Im dead cereal 😂🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂 it’s I’m dead serious not cereal
tilee dolo (1 год назад)
1:28
Munah Davies. (1 год назад)
1:28
Munah Davies. (1 год назад)
0
Denzel Davies (1 год назад)
Start from 1:28 and listen I bet u going to laugh
Simone Biles (1 год назад)
That Indian guy is over reacting like just go to the sink and wash ur hands like dang
PewDie Pie (1 год назад)
The first guy sounds like shotgunraids .....
Jordan Duncan (1 год назад)
These are gold bro plz do some more like these
Danil Smith (1 год назад)
So funny
Emil Lund Jakobsen (1 год назад)
😙👏👏
Itz Playz (1 год назад)
"I toughed my d**k with it"
21 Savage (1 год назад)
When he put his hand under the stall you should have shook his and saying sorry
21 Savage (1 год назад)
Should have put Nutella on his hat and gave it back to him
PremSniper Gaming (1 год назад)
It's cool bruh ^^ haha
Queen Barissa (1 год назад)
best YouTuber ever love your videos
JAJR mama (1 год назад)
I love u ken❤️❤️❤️
REHMAN CHUHAN (1 год назад)
part 6
Nick Iezzi (1 год назад)
Book of Ken is a classic and this video
Keenan Lewis (1 год назад)
Who listened in slo mo😭😭😭
Dj Woodland (1 год назад)
Bored
Dr. Whatever (1 год назад)
Bru you wasting that good Nutella
KingofRome kor (1 год назад)
LMAO I'm not vitally I'm not licking that lmao lmao lmao burn!
Jasmine Justes (1 год назад)
THIS IS AWESOME!!WAIT!!You should do this to your parents PLEASE PLEASE
Banana Flavoured Potato (1 год назад)
0:37 OMG is that man ok...

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.