HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: RomanAtwood

Legal Street Racing Prank!!

260325 ratings | 14226793 views
-Checkout The CREW - http://ubi.li/Mw8RM **Behind The Scenes** - http://youtu.be/l81ClyElkzc ***Follow me Here - http://www.facebook.com/RomanAtwood http://www.Twitter.com/RomanAtwood Instagram - RomanAtwood More Pranks Here - http://www.youtube.com/RomanAtwood Checkout More Vitaly- https://www.youtube.com/user/VitalyzdTv Huge Thanks to Kevin & Alex For filming. Check them out :) https://www.youtube.com/user/AlexMandelVlog https://www.youtube.com/user/kevinbrueck ESRB Rating: Pending PRE-Order THE CREW HERE - http://thecrewgame.com/preorder Smile More Store- http://www.RomanAtwood.com Thanks so much for watching.Please help us out by sharing with some friends! Love you guys!
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (7401)
lamppost904 (12 hours ago)
What's the background music?
Ho-mya A (10 days ago)
Good job!
Jonathan Lyninger (15 days ago)
I love tesla
R3KT Fate (24 days ago)
"I don't think this thing can go above 30'" xD
Luca (29 days ago)
Are they retarded (the cops)?
Venom Edward Brock (1 month ago)
😂
Blocklegendzzz • (1 month ago)
Ok Cops are awesome but the serious cops are unbelievably Twats
a chicken (1 month ago)
3:24 *points at the ferrari* Oh this car doesn't go fast this car can't even go over 30
m d (1 month ago)
Cops are cool, I respect them, but they sure have a hard on for messing with sports car drivers
Ahmad Ramin Azizi (1 month ago)
bro you got pulled over like 2 time
LinkCanBackflip (1 month ago)
“Not everyone is gonna be as cool as I Am”
Djbuku (2 months ago)
😂
Brandon McGrew (2 months ago)
Cool ass cops
That was Lit
NukinatorYT (2 months ago)
The other car is a Tesla.We couldn't get the other car,it was going 8 Mph
HueTubeR (2 months ago)
It would be a lot funnier if they used a Prius instead.
Galactic Bear (2 months ago)
Be like ya we were drag racing at 15 mph lmao bitch ass cop
Moshi Mongelwa (2 months ago)
,😀😀😀😀😀
Daniel Kilson (2 months ago)
Good to know these cops have a sense of humor.
ᅥ우우ᅡ (3 months ago)
If they were black, you already know they woulda been shot on the spot
User OBD (3 months ago)
I thought ur going fast! Oh, the damn LAPD cops.
Jasz Jhaj (3 months ago)
SAVE COPS
Asmr Kukaaa (3 months ago)
They got pulled over again
Fernando Pulido (3 months ago)
I was about to say how did they move on in neutro? It was a speaker...
Sid thegamer (3 months ago)
LAPD coolest Cops ever
guleet (3 months ago)
If these TWO where BLACK ! hmmm
Dominique Hawkins (3 months ago)
Too funny 😂😂😂
those cops were pretty cool about this lol, i bet they could give a ticket for loud speakers like they do where i live
Hydra Gaming (3 months ago)
2:04 captions
LoFi Hiphop Channel (4 months ago)
I want those speakers!!
Y P (4 months ago)
The passenger looks phyco.
Mohamed Dakhil (4 months ago)
Lol they all want the girl
The P3aky Blinder (4 months ago)
The ending tho hahaha
Yagura (4 months ago)
wtf
Dead Head 102 (4 months ago)
That last cop was so badass
Dazzling SAI (4 months ago)
Amazing brooo
rob74424 boni (4 months ago)
wth
Miss Chloe Jenkins (5 months ago)
hahaah that was epic
Marquez in the building (5 months ago)
ILMAO
Johnny Doyle (5 months ago)
"We don' have to work hard to get the beautiful girls, we let the uniform do it."
Boston Dominguez (5 months ago)
3:16 did you really see 2 cars go fast or are you just lying so you have a reason to pull them over
Dragin Wu (5 months ago)
I gotta try this shit
TheDiamondStew //YT (5 months ago)
1:36 not everyone is gonna be as cool as u
Kenny Orce (6 months ago)
1:14 What’s with the foot?!
Zigod Gaming (5 months ago)
Kenny Orce IDK
XXXJORDANXXX23 (6 months ago)
Im like run fast my car chevoret 2003
XXXJORDANXXX23 (6 months ago)
I cops cash me 2 times. 4 crap my car Im 23 year old
Honda S2000 (6 months ago)
Do it with a Smart
Chicken Cutlet (6 months ago)
Use some Priuses
David Stopani (6 months ago)
Lol you said “cop block” lmao genius 😂😂😂
The Boys (6 months ago)
That last cop was cool
Donny Nguyen (6 months ago)
I thought I got a good ticket lol
CGM (7 months ago)
We need more cops like them!! Mad respect for the 2nd one
Son Goku (7 months ago)
Bet he was gonna have more subs than pwediepie by now
Liam Triffett (7 months ago)
2018!!
RamanAbdullen (7 months ago)
LAPD IS DA BEST
jerome larsey (7 months ago)
Tesla's dont make sounds.
Ramim R4321 (7 months ago)
Can I shake your hand Cop: No you can't or ill Aresset you !! 😂😂
Cristi Crisan (7 months ago)
3:13 just pause
Emily Duerre (7 months ago)
Change is coming
Vlad Mihai (8 months ago)
The funniest thing was the tesla😂
JasonWolf (8 months ago)
lol
Kiana Aspen (8 months ago)
1:14 nasty toes 😶
E X (8 months ago)
1:13 Vitaly *WHAT TA THOOSSSSEEE!!!*
The TCrow (8 months ago)
Not everyone is as cool as I am. XD
Maruthu MJ (9 months ago)
My man Vitaly ❤
LoWkEy EskeTIIIT (9 months ago)
Am I the only one who noticed that they all look like gta v cars
RMR Roiice (9 months ago)
yo i love the cops in this vid
crossboy (9 months ago)
The second one was best
Tom Sharman (9 months ago)
Since when did Tesla's make noise? I thought it was cars with gas/fuel. Also, who's watching in 2017?
Anthony Garcia (9 months ago)
That fungus foot on 1:14
Arra Neon (9 months ago)
How do you get the sound effect
JWZ Baia (9 months ago)
Love the LAPD but not the LSPD if you know what i mean...
dank fera1 (9 months ago)
That ending tho " I gotta arrest you for that"
Louis Gonza (9 months ago)
Cop is cool n quiet because they r white...
Some Puerto Rican Guy (9 months ago)
hahahahahah that was a good ticket
Anton EightBall (9 months ago)
FUCK THE LAPD.
Trey Williams (10 months ago)
i was smiling the whole time i like this vid :)
JEREMY XD (10 months ago)
HOT girl
Justin Apple (10 months ago)
Hahaha nice cars you guys!
Exoticzz (10 months ago)
7,000 Commet MMOTHER FUCKERS
The trash boys family (10 months ago)
What was the song that was played the whole video am
Yorik Hunt (11 months ago)
She’s jaywalking thought
Karloo (11 months ago)
no i'd arrest you for that i'm dead
The Best Bits (11 months ago)
Hello
Lalo Lopez (11 months ago)
Do more pranks
Dilraj Shergill (11 months ago)
Bruh 😂😂
X Lives Matter (11 months ago)
I died at the end. "Naw, I'd arrest you for that."
Keyless (1 year ago)
Those are the best Cops ever xD
XAmerican GloryX (1 year ago)
"No I'd arrest you for that!"😂😂
Tristanmark Infante (1 year ago)
Is the other guy Vitaly?
Timerlan Bynes (1 year ago)
THE GUY AT LEFT (in hat) IS russian SPY :)))
jom 16 (1 year ago)
How did they get the sound effect
Amiir (1 year ago)
Whats that girl? Whats her name (only heros will say)
davin nguyen (1 year ago)
"Can't go over 30" car is a Ferrari god damn it lol
Ryan Anderson (1 year ago)
"No id are at u for that"
Owen Sevenpifer (1 year ago)
The first cop was hilarious 😂
Saucy Squad (1 year ago)
The cops in LA are complete savages
who is that girl ? 😍
Nights (1 year ago)
1:12 bruh what is on your foot
Phila Mtolo (1 year ago)
LAPD love girls
Bxn Chxnuss (1 year ago)
Y can't all police b like them

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.