HomeФильмы и анимацияRelated VideosMore From: Movieclips

Nurse 3-D (2/10) Movie CLIP - Sexual Obsession (2012) HD

23372 ratings | 17774113 views
Nurse 3-D movie clips: http://j.mp/1mVSTIX BUY THE MOVIE: http://j.mp/1PqeM9U Don't miss the HOTTEST NEW TRAILERS: http://bit.ly/1u2y6pr CLIP DESCRIPTION: Abby Russell's (Paz de la Huerta) sexual manipulation of Danni (Katrina Bowden) intensifies. FILM DESCRIPTION: Sexy nurse Abby Russell (Paz de la Huerta) moonlights as a man-hating murderess until a younger coworker threatens to expose her in this macabre tale of terror from director Douglas Aarniokoski (The Day). CREDITS: TM & © Lionsgate (2012) Cast: Katrina Bowden, Paz de la Huerta Director: Douglas Aarniokoski Producers: Marc Bienstock, Michael Paseornek, John Sacchi Screenwriters: David Loughery, Douglas Aarniokoski WHO ARE WE? The MOVIECLIPS channel is the largest collection of licensed movie clips on the web. Here you will find unforgettable moments, scenes and lines from all your favorite films. Made by movie fans, for movie fans. SUBSCRIBE TO OUR MOVIE CHANNELS: MOVIECLIPS: http://bit.ly/1u2yaWd ComingSoon: http://bit.ly/1DVpgtR Indie & Film Festivals: http://bit.ly/1wbkfYg Hero Central: http://bit.ly/1AMUZwv Extras: http://bit.ly/1u431fr Classic Trailers: http://bit.ly/1u43jDe Pop-Up Trailers: http://bit.ly/1z7EtZR Movie News: http://bit.ly/1C3Ncd2 Movie Games: http://bit.ly/1ygDV13 Fandango: http://bit.ly/1Bl79ye Fandango FrontRunners: http://bit.ly/1CggQfC HIT US UP: Facebook: http://on.fb.me/1y8M8ax Twitter: http://bit.ly/1ghOWmt Pinterest: http://bit.ly/14wL9De Tumblr: http://bit.ly/1vUwhH7
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (761)
Bill M. (15 days ago)
The actress in the nurse's outfit is Paz de la Huerta, the chick that was allegedly one of Harvey Weinstein's victims
Katie Lane (17 days ago)
I find this a little creepy too!!! 🤔🤔🤔🤔🤔.
cormac sheehan (18 days ago)
Is there a scene where we can see the finger banging? Asking for a friend?
Reaction Girl (19 days ago)
2018
Derek Landin (20 days ago)
She’s hot mess
Julia Dobo (22 days ago)
First 5 seconds.....okay WTF?!
mahmoud saad (23 days ago)
ضض
PanicSteak 40226 (23 days ago)
i’m so confused i was just watching clips from deadpool 2 how does internet work xdddd lul
關建 (25 days ago)
沒興趣因為沒有中文字幕
sadie johnson (27 days ago)
I ship it..
SAJAD AL-IRAQI (27 days ago)
هذني شكد ياكلن عيورة 😕
daredebil (27 days ago)
holy molly the actress is so horrible wtf
Azaam Khan Closer (27 days ago)
ok
Carlos José Reyes (27 days ago)
🤔
Tudor Silva (28 days ago)
kikilu
ki ki (1 month ago)
WTF IS THIS AND WHY IS THIS RECOMMENDED TO ME OMG WHAT THIS COMMENTARY COMMENTARY
hamid mhd (1 month ago)
ordinary.
Matthew Mckinney (1 month ago)
That's a figure
Alejandro Valdez Lopez (1 month ago)
No le entendi👎
https://chat.whatsapp.com/1NIn9SWc3aOHE2lGA9wf1l
alfred joseph hoo (1 month ago)
Way like
sssniper wolf (1 month ago)
lol
منو تجي خاص https://youtu.be/addme/ShpMpHJv7IYL2iAK-ts_CTjvpDINmg
antony play Jesuz (1 month ago)
😮😮😮 que
Allison Kennedy (1 month ago)
funny to me
Donavan Sanders (1 month ago)
First five seconds had me asking why & how did I get here🤷🏾‍♂️
Kenneth Nave (1 month ago)
>> 𝐅𝐢𝐱xxx 𝐄𝐫𝐞𝐜𝐭𝐢𝐥𝐞𝐞𝐞 𝐃𝐲𝐬𝐟𝐮𝐧𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧? 𝐍𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚𝐥𝐥𝐲𝐲𝐲 >𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐢𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐬sss >https://www.facebook.com/erectiledysfunctioncare/app/266224890138398fer5eesd45dfg45 >>>
Hdjdv Ksbzhzh (1 month ago)
اححححححح زبي قاااام ينطف مني 0565681729اححححححح
Avanesh Rajput (1 month ago)
Avanesh Rajpoot
W0ah..... 0k tHen
NathanRoque Pancho (1 month ago)
:(
0:54 anal sex
Amanda Badlands (1 month ago)
Damn, that's bad acting!
Nice
ayesha khan (1 month ago)
Sunny leone fan club 2 dehzxxjwsgxvcss
Samir Bhaliya (1 month ago)
Hi 9586857278 con me
Mary Rose Moreno (1 month ago)
The reason why I'm here now cuz it's a lesbian thing lol
Ink Sans (1 month ago)
why am i here.
Péter Pálinkó (1 month ago)
Who wrote the history of this film is sick and psychopath! This fim is about a sick woman.
xclimatexcoldxx (1 month ago)
I wish I had a crazy girl like that. Just needs to be straight.
Tuncay yaman (1 month ago)
Slm Ben izmirden Tuncay dürüstlük güvenilir ile gizlilik garanti jigolo arayan olgun mutsuz bayanlar vatsapa mesaj atın tanisalim şehir farketmez ciddi ne istediğini bilen bayanlar arayın tanisalim 05354305278
CzG Lad (1 month ago)
1:38 ... What a tease ... its just awesome!
undead catz (2 months ago)
this is hard to watch
Abu ruman.remsg.gibdoy (2 months ago)
Model
choti rani (2 months ago)
Sexy
Mnur Bandaaceh (19 minutes ago)
Fullporno
srikant sagar (17 days ago)
Hii
Agnaldo Oliveira (19 days ago)
Fimiprnoro
Wizard Wiz (1 month ago)
choti rani sexual
The Alt-Right Referendum (2 months ago)
Is that Sherilyn Fenn from Twin Peaks?
Brittany Chanel (2 months ago)
😳 what is this
Miss Keisha (2 months ago)
“as I watched Danni’s lil round ass” ME IN PUBLIC COS NO ONE SUSPECTS IM BI
SlowMotion (2 months ago)
Not even a minute in and i can tell imma like this scene already lol
K-Shawn Cineus (2 months ago)
I'd smack that butt right when I see it
W3ird0 W33ab00 (2 months ago)
0:40 KISS KISS FALL IN LOVE
usernamedkjah (2 months ago)
Terrible acting...
Goku luis (2 months ago)
oi
edmund184 (2 months ago)
This is obscene
Alison Banda (2 months ago)
Hi
بنات اسحاق شتركو عندي
Aparna Tondapurkar (2 months ago)
kamsutra film
Yaman B (4 days ago)
Come i will show you
سيد روبنسن (2 months ago)
👌👌👌
Karen Padilla (2 months ago)
Parabuto
Bibby Bob (2 months ago)
What
David Medford (2 months ago)
Damn she broke the vase with a slap lol. Gotta love sugar glass.
legendhasitstudio (2 months ago)
Crazy lisbion sluts, nasty diseased trash
ao el (2 months ago)
This is the lady that banged Harvey Weinstein, allegedly.
master student eng (2 months ago)
Blonde girl
master student eng (2 months ago)
Hi.may l chat with this blinde beauty girl...please
Nabel Ahmad (2 months ago)
الوو
hernan mendez (2 months ago)
Estos videos son pura paja .no se be nada ...
Cosmic Knight (2 months ago)
Why does this nurse seem like a beach
Adog828 (2 months ago)
Clear watch history
Fag Lord (2 months ago)
Ew she eats ass
Fallion Moon (3 months ago)
why are lesbians always being portrayed as crazy people? can we just get a romantic instead next time!
tomas el pro (3 months ago)
Sacate toda la ropa
Chihab Eddine (3 months ago)
Nice but
DrHillbillyShow (3 months ago)
That brunette looks like a tranny.
Srinivs srinivas (3 months ago)
Im boy call me aunites 9640833717
Montu shah (3 months ago)
Lol, this film had $10 million budget, but only made $80k at the Box Office
Atroy Baylist (3 months ago)
Lesbian psycopat
raksh9 (3 months ago)
How have I never seen this movie? How have I never heard of this movie? How??
Ding BingBongYT (3 months ago)
WoW... The start tho :3 Damn I would like to finger her
R4nd0m Uz3rn4m3 (1 month ago)
Jesse W XD
scentless apprentice (3 months ago)
Ding BingBongYT yeah u would let her take a dump on your face wouldn't you
Hola
Jeff Haberman (3 months ago)
Jared Haberman like girls
Etep Yacub (3 months ago)
jorok hot buka celana dalam kamar berdua
Lilia Perez (3 months ago)
Why abuse
Bubi Bubi (3 months ago)
Lilia Perez I feeling sexual. Are we gonna do it?
لولوlolo (3 months ago)
مممم
النسر الجارح (2 months ago)
لولوlolo اشتهيتي
Captain Ford (3 months ago)
"Dickless Steve" Lmfaooo
Lyric Marshall (3 months ago)
The acting is sickening
lilcrunchy (3 months ago)
i got here from watching 2018 summer trailers? da fuq?
Elizabeth Taylor (3 months ago)
This acting 🤦
Alexia Renata (1 month ago)
Elizabeth Taylor hellooo😙😙😙
I'm Craving Sushi (3 months ago)
ooo she ugly
Liv Avikin (3 months ago)
i disliked b3cause she a bitchy
Silentcalling (3 months ago)
Perfect actiing skill
paschallhouston (3 months ago)
You can guess what happens next? He fixes the cable? Hardly.
Hermenia Ordonez (3 months ago)
Nice ass and tits
Philippe Riopel (3 months ago)
Hmmm, white nylons...
M.javed Bhatti (3 months ago)
554 xxx
Ulises Navarro (3 months ago)
cicario
Joel Garcia (3 months ago)
Yummy
scatt jax (3 months ago)
The acting is on point. The nurse really does seem like an imperfect replicant.
CSGunshineState (3 months ago)
It's porn without the sex
Lyndon Triston (3 months ago)
Where the heck I'm doing here?!
cobratrick96 (3 months ago)
God bless America 👍😍. 🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.