На главнуюРазвлеченияПохожее видеоЕще от: RomanAtwood

Vlogging With Strangers Prank

Еще от: RomanAtwood
Оценок: 36449 | Просмотров: 2030160
Just something new and fun this week. Hope you like the idea:) Follow Roman - http://www.Facebook.com/RomanAtwood Follow Dennis - http://www.Facebook.com/DennisRoady Instagram - romanatwood Instagram - dennisroady Thanks for watching everyone! Join our Empire @ http://www.facebook.com/SketchEmpire Also we have Shirts :) - http://sketchempire.spreadshirt.com/
Категория: Развлечения
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (5837)
Choose Life (1 день назад)
Good one. Great idea. I'd love to try that lol
You Nasty (1 месяц назад)
The last laugh dude... My fav moment.. 😂🤣🤣🤣🤣
King Sheezan lifestyle (3 месяца назад)
Guys plzzz watch my vlooging with strangers video : https://youtu.be/rpm4iYTc940
King Sheezan lifestyle (3 месяца назад)
Guys plzzz watch my vlooging with strangers video : https://youtu.be/rpm4iYTc940
Blue Air (4 месяца назад)
1:48 nice tits
KoRnFREAK71 (4 месяца назад)
That girl needs a better bra
Hritik Dubey (8 месяцев назад)
Copied from Jake Jones ?
Jijo Drumbeats (9 месяцев назад)
do more vlogging with strangers Hahahahah.........One direction,lil bow wow lol 0:18 hahahaha.....
Ms. Eel (10 месяцев назад)
Thats how I feed my eel
SammyLOLipop (1 год назад)
1:53 more of mike tyson
Monica Monica (1 год назад)
2:22 niceee man omg beautiful
JaxOnAxe 2005 (1 год назад)
5 years today!
Its Q (1 год назад)
Do more of this roman !!!!! Your viewers would love this.
Mary _1462 (1 год назад)
the people at 0:44 must be Ethiopians
Jerry Rodriguez (1 год назад)
1:34 bobby smurda
? memeteam ¿ (1 год назад)
"what?" I LAUGHED SO HARD
DaltonThomas (1 год назад)
Jarrod looked so confused.
Jimmer Jammer465 (1 год назад)
Who's watching in 2017 😂
bkk phuket (1 год назад)
look at that justin bieber at 1:02
iiii (1 год назад)
the caste from icarly
lilpimpin Davis (1 год назад)
that one dude at the end tho
Compilation Master (1 год назад)
2016
Parth Tagai (1 год назад)
Those tits at 1:49
Pancho (1 год назад)
Roman you should do more of these😭
Chris Bryz (1 год назад)
not with you you creeper
Ankur Singh (1 год назад)
that police officer at the end!😂😂😂😋😂
CLASSIFIED 842 (1 год назад)
lol that cop at the end laughing  God you guys! =)
craig mackie (2 года назад)
Roman look so different
florida livin' (2 года назад)
1:48 DEM TITTIES!
Olivia Burrage (2 года назад)
Bring it back!!!!
THEBLUEWOLF 11 (2 года назад)
PS was Brittney pregnant at the time?
THEBLUEWOLF 11 (2 года назад)
Kane wasn't even born yet!😍
Spartan Fruze (2 года назад)
What the hell. DENNIS HAS HAIR!!!
Fake Man (2 года назад)
1:50 O_O
Fake Man (2 года назад)
Them melons probably hold enough milk to flood Russia
Mackenzie Van (2 года назад)
The cops were better than the citizens. 2 girls were so rude it pissed me iff
Erik Zogaj (2 года назад)
Was that guy Dennis
Suliman Zaki (2 года назад)
who is watching this from his vlog
Jin Syarif (2 года назад)
From the new vlog!!
Chii Vlogs (2 года назад)
Who came from the Scotland tour vlog??
craig mackie (2 года назад)
I did
mamma mia queen (2 года назад)
Meee
Ito Plays (2 года назад)
Omg me
Michael T (2 года назад)
me too.
Callum Haddow (2 года назад)
me lol
TIPI (2 года назад)
who cam from yestoday vlog
Dale Trevors (2 года назад)
the last was the best when his colleague couldn't handle that xD
NightOwl2121 (2 года назад)
Omg Dennis with hair got me like 😲😲😲
Jeremy M (2 года назад)
LeBron James looks a lot like Doc Rivers
Yazzie (2 года назад)
Does he have SC?
Emiley_Rose Edits (2 года назад)
Did You See The Officers Face At The End!?😂
Raul Herrera (2 года назад)
black man in the last part fucking crack me up
Zulma91 (2 года назад)
Bow Wow 😂
Lachy McLeod (2 года назад)
that one wass funny
Eva Barragan (2 года назад)
I laughed at the One Direction part they look so confused
Fernalman (2 года назад)
when Dennis still had hair😂😂😂
The BlakenatorReviews (2 года назад)
Sweet mother of Neptune those boobs cannot be real sweet buttery Jesus on a pancake
PBUH GEER (2 года назад)
creeper aha
Dre Mack (2 года назад)
TLC LMFAOOO OMG
Dmitriy l (2 года назад)
The part at 0:19 XD the "WHAT?" my favorite part yet.
arturo rosas (2 года назад)
lmao when he said justin Bieber
Mert Deniz Polat (2 года назад)
Dennis had hair !!???
Dmitriy l (2 года назад)
Ikr LOL
Cade Krueger (2 года назад)
Do more of this plz!!!
gabbarich (2 года назад)
Jaun direction.
Jordyn Marie (2 года назад)
The cast from icarly 😂😂😂😂😂😂
ScoopCat (2 года назад)
1:47 wtf
krystal nieves (2 года назад)
Do more of these 😂😂😂
Christopher Chapman (2 года назад)
this is now one of my fav pranks of all time
Kimi player (2 года назад)
Same herre.
Kirisame (2 года назад)
1:46 I think they are bigger than jupiter
Tadanari Lee (2 года назад)
1:48 what are those!!!
Sprinkle of Priya (2 года назад)
That last joke got me laughing so much
BBgameingNetwork (2 года назад)
That last one that boy hand no clue lol
Monica (2 года назад)
omg Denis with hair!! 😂😂
Monica (2 года назад)
+ItzHypnotic I Quit so weird to see & hilarious
Oscar (2 года назад)
Ikr 😂😂😂
Swavey (2 года назад)
This video is what got me subscribed to romanatwood. Like if you watching in 2016.
Fast Hit (1 год назад)
Swavey lol
Conor Mcgregor (2 года назад)
same!
TheBINGO (2 года назад)
+Swavey Liked :P
k c (2 года назад)
Me!
Callum Smith (2 года назад)
Lol Justin Bieber!
chiken da gr8 (2 года назад)
2:43 was the best part
MagicIcicleYT (2 года назад)
Dennis has changed alot
Nils Hedstrom (2 года назад)
2:26 did he get a heart attack of laughter?! xD
Liishivei Lanamai (2 года назад)
Damn! This is hilarious XD
Microsoft Pro (2 года назад)
WATCHING IN 2016
Julia F (2 года назад)
The police laughing😂😂😂
Julia F (2 года назад)
0:26 "...What??"
Kourtney Moffett (2 года назад)
1:58 Hunny u need to put ur junk back into ur shirt
angelia gonzales (2 года назад)
HAHA IM DYING
Videozz (2 года назад)
Roman this is my favourite video man... I Appreciate you man
Michaelpony (2 года назад)
Cringe alert
Tatyana Blackman (2 года назад)
one direction my babies oh gosh i love them
Alejandro Barck (2 года назад)
Best pranks ever dude!!!
Dunkaccino25 (2 года назад)
I think that security guard at the end looked more like Cam Newton lol.
Ben Poole (3 года назад)
the reaction at 2:45 is hilarious
Salman Drame (3 года назад)
I watch this 11/12/15 12:24 thursday
astropapi1 (2 года назад)
Uhm, okay?
Salman Drame (3 года назад)
0:20 what !!!!
Leo Messi FAN! (3 года назад)
1:49 dose tits
Brianna Mendez (3 года назад)
You should do a part 2 😂
snaps n' hats (3 года назад)
pause at 2:23
NT 65 (3 года назад)
omg justin biber it was the funniest part i lo ve that
Xoxo Alyx (3 года назад)
Omg Dennis with hair
SwOg_MaTRIX V (3 года назад)
1:53 - 1:58 the woman is my principle
NitramStef (3 года назад)
1:48 :OO holimádáfáká
Pointless Channel (3 года назад)
0:28 it's Dennis with hair
Prem Vikash (3 года назад)
1:50 makes me smile
Snazzy_Pickle (3 года назад)
1:47 holy mother of shit
Frank Freezy (3 года назад)
Please please please more pranks like this is the funniest so far ,, more blogging with strangers
Alan austin (3 года назад)
hey
KimmiNicole (3 года назад)
Why arent you guys friends nemore?!
Microsoft Pro (2 года назад)
+SuperCR45 what disagreements?
KimmiNicole (3 года назад)
+Junior Sanchez well they are, but they used to Vlog together all the time. Not so much anymore if ever
JustaKid (3 года назад)
There not friends anymore? Really?
SuperCR45 (3 года назад)
They had disagreements
Nicholas Borcic (3 года назад)
LOL

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.