HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: BookOfKen

RiceGum - God Church LYRIC PRANK ON EX BOYFRIEND!

63256 ratings | 663582 views
RiceGum - God Church LYRIC PRANK ON EX BOYFRIEND! *SUBSCRIBE* & TURN ON NOTIFICATIONS! : LIKE & SHARE TO SUPPORT! Check out yesterday’s vlog : REACTING TO JAKE PAUL'S DISS TRACK!! (YOUTUBE STARS DISS TRACK) : https://goo.gl/6ovDtf ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Business Email: bookofken@gmail.com Social Media: Instagram: http://instagram.com/BookOfKen Twitter: http://twitter.com/BookOfKen Snapchat: http://snapchat.com/add/BookOfKen Facebook: http://facebook.com/BookOfKen Carley's YouTube Channel: http://youtube.com/BookOfCarley Carley's Instagram: http://instagram.com/BookOfCarley Carley's Snapchat: http://snapchat.com/add/BookOfCarley Carley's Twitter: http://twitter.com/BookOfCarley Carley's Facebook: http://facebook.com/BookOfCarley SEND US LETTERS OR WHATEVER TO OUR P.O BOX! : "BOOKOFKEN, PO BOX 398533, Miami Beach, FL 33239" ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Royalty Free Music by http://www.audiomicro.com/royalty-free-music & https://player.epidemicsound.com
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1882)
BookOfKen (1 year ago)
SMASH THE LIKE BUTTON IF YOU THINK I SHOULD GO CONFRONT HER EX BOYFRIEND!
Sarah Klemp (2 days ago)
Meeeeeeeeeeerch plz!!!!!
Unique Hess (18 days ago)
unique good
Rachael Hay (24 days ago)
u should
DaBestWord YTC (1 month ago)
BookOfKen what's a god church?
Rosi Garcia (15 days ago)
I think that she still likes him maybe a little love you guys ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Kadyn Younker (16 days ago)
☔️
MyusernamesThis u (22 days ago)
Ooooo ROASTED!
Peyton Barstow (29 days ago)
🍦🍦🍦
Kat Atkins (1 month ago)
Love you kenny #bookofken
Xxzozo xX (1 month ago)
It’s been a year and u still don’t have 75k likes xD
Elmana Besic (1 month ago)
too bad your ex has a trashed up mind!
Oskar Axelsson (1 month ago)
DONT TAKE Y,OURE EX BACK CARLEY LOVE KEN>!!!!
Oskar Axelsson (1 month ago)
I AM THE ONE!
Oskar Axelsson (1 month ago)
Do you don’t love each other?
Island Ghurl (1 month ago)
Good thing me and my ex are happy with each other in our new relationship with other people....
Pause at 2:51 to see ken's nibble
anjali missak (1 month ago)
I know its been a year but come on 75,000 likes knock up on his door pls
Lucky101 Imagination (1 month ago)
#kenniple
Faiza Channel (1 month ago)
How old is he
Moo Cat (1 month ago)
I love marshmallow
Bull 101 (1 month ago)
Nipile count down 5
Jamari Warren (1 month ago)
Cool bru
Alessandra Ruiz (1 month ago)
Omg look at 9:34
ghayas mulla (1 month ago)
If i was in the same situation and this type of person would have crossed the line of insulting me i would say “give me ur adress mother fucker some body’s gonna be at ur door step tonight” oh wait i already did that 🤗
Papa Scooto (1 month ago)
rice cum
Dobre_Army 123 (1 month ago)
I never new that was her ex!
Supxrstar (1 month ago)
U guys make me lmao
Bruce Yu (1 month ago)
Who is her ex girlfriend
Freddy The Gamer (1 month ago)
I think Carley wants him back
Me Loser (2 months ago)
My marshmallowwwwww!
Dark Music (2 months ago)
my name is timmy
iamComplete Confusion (2 months ago)
#demonitized
American girl Crafter (2 months ago)
Oml he keeps roasting u
Mara Drahota (2 months ago)
Hurry 75,000
Klara Droz (2 months ago)
Audi is German
Jey O. (2 months ago)
Audi is a foreign car tho. and it’s super nice too
Ciara McCarthy (2 months ago)
Bookahotel❤️
Ciara McCarthy (2 months ago)
There is young people watching I’m 11
Casey Coody (2 months ago)
Ken I sawed your nippy
Courtney Mitchell (2 months ago)
Dhi
Abby Szeto (2 months ago)
9:20 , Ken started to feel threatened
Audrena Launderville (2 months ago)
Who Is the exs name
An Audi is luxury car
Sydney Huetter (2 months ago)
Who’s her ex?? And does he have a YouTube??
Juditha Aguilar (2 months ago)
Carley she funny girl 😂🤣😅
I Love NicsterV (2 months ago)
"I'm a vegan so i know a baby carrot when I see one." -Logan Paul
Musically Sameer (2 months ago)
5:41 he killed me 🙍=💥=🔫
Ray Playz (2 months ago)
bookofken kinda acts lika girl. but its fine. NO homo !
Isabella Friend (2 months ago)
But I'm not timmy and I did like the vid thanks for killing me
TheCleverDrake YT (3 months ago)
Pause 12:10
MS.BALOON _ POP (3 months ago)
# carlys team
MS.BALOON _ POP (3 months ago)
But oreo is cute they both are
MS.BALOON _ POP (3 months ago)
Im a loganer
Maximo Mendoza (3 months ago)
It was cool but they mixed up the lyrics lol 😂
Violetal3x GamingZ (3 months ago)
Can you do po box opening
Emma Cox (3 months ago)
Late club!!!!!!!!😩
ALPHA NaVy2671 (3 months ago)
He c*ms quick hahaha
Teodoro Jr Vargas (3 months ago)
I like your vid
Astheticał Royał (3 months ago)
Wait he wants her back TELL HIS GIRL FRIEND
Rosalee Hamilton-Fraser (3 months ago)
majordisrespect to ronaldo
Drazagon Zero (3 months ago)
An Audi is German...
Maddie Grace (3 months ago)
12:31- *Whip them haters into shape!*
Ethan’s Memes (3 months ago)
I thought rice gum was the ex then 😂😂😂😂
JDJ Films (3 months ago)
#cringecouple
Deadpool 25 (3 months ago)
I love it
Deadpool 25 (3 months ago)
I love it
Aiden Gatto (3 months ago)
that's on my favorite soccer players head
Texting Storys (3 months ago)
I think U should add a dolphin squeek when u say the D word
Janet Wolbach (3 months ago)
Rice gum says God church so does Jake paul
Deaysia Spear (3 months ago)
Ken I see seen your boby
horse lover (3 months ago)
I love the end 😂😂😂😂
avakin dua (3 months ago)
I saw your nips lol
Stephannie Guedes (3 months ago)
karly should do a prank on ken pretending to be blind
DANISHTA BHANDARI (3 months ago)
Love u book of ken #TEAMCARLEY 😘😘😍
Shium Kabir (3 months ago)
Lyric Prank Kenny's Ex 😋
Ghania Askari (3 months ago)
I love you guys!! Freakin love yaa both God bless you💖 and protect you from evil eyes.. stay together forever 🌟🌟😇😌
Sophie Chong (3 months ago)
Can you still confront him?
WDW FAN (3 months ago)
The pianonotes are mad world
Taylor Nicole (3 months ago)
Is this a kid channel
ღ fruitcake Cat (3 months ago)
6:50 you nipple’s showing
Niexel Marie (3 months ago)
His laugh Ha ha ha ha LOL
Makenzie Fitzgerald (3 months ago)
Dude, this guy is so bad at roasting. If he saw me roast, I think he would pass out.
Emma G (3 months ago)
Pause it at 8:04 trust me.
Diane .B (3 months ago)
Im new here and I've been watching y'all vids for the past few days and y'all are very funny,weird,good pranksters and all goof stuff BTW I sub and do more vids plzzzzz!!!!!
justgalaxy smile (3 months ago)
Ummmm mm......... U could see his nippppaleeeee
Potato Lover (3 months ago)
Hi B00K KLUB >~<
R.I.P MARSHMALLOWS D:
MRPOGERZZ 2018 (4 months ago)
0:57 that’s what it’s like when she gets her vibrater out I’m so sry I had to
Mayank Siag (4 months ago)
Oml Offf PU$$Y!
Valarie Seymour (4 months ago)
Omg I swear u guys are the most cutest couple I have ever seen😂😂😂😂
Wolfves Heart (4 months ago)
My shoe is Bigger bitches even bigger than Rice gum
Gamin Lel (4 months ago)
I'm 8 year's old
Wolfves Heart (4 months ago)
Can you hump on carley
Wolfves Heart (4 months ago)
Ken
ISWALLOWCOME ! (4 months ago)
0:18 3:21 Ladies,as you can see...
Sophia Siddiqi (4 months ago)
If she got a bad taste but she picked you tho!
asem napoleon (4 months ago)
video was lit i subscribed twice
Leandra Martinez (4 months ago)
Book club best YouTube ever
AnnaP!ayzRBLX (4 months ago)
Sooo close to 75k likes
Caitlin B (4 months ago)
I actually want the likes to go to 75000 😂
Josiah Soto (4 months ago)
Can u guys please like
Lupita Lopez (4 months ago)
I love your vidios
WOLFALENA PLAYS (4 months ago)
I’m dead know
Kason Bamba (4 months ago)
Gross
Kason Bamba (4 months ago)
His nipps are showing

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.