На главнуюМузыкаПохожее видеоЕще от: Young Moo & Gabby

CHRIS SAILS CALLED ME A B%*CH 😱‼️ IT’S BEEF NOW 😡👊🏾

Оценок: 542 | Просмотров: 9084
SNAPCHAT: BROWNSKIN.PAPII INSTAGRAM: CHASEYOUSOME GABBY'S INSTAGRAM: IAMBABYMOO NEW SONG "BODY ON ME" https://soundcloud.com/moo_moo/body-on-me GOAL 100K SUBSCRIBERS !!!!! LIKE AND SUBSCRIBE ! WILL BE POSTING VLOGS && MUSIC VIDEOS OFTEN. SUBSCRIBE TO MY CHANNEL && I WILL KEEP YOU GUYS ENTERTAINED !!! Click here to subscribe to my youtube channel - https://www.youtube.com/channel/UCl7S... Be sure to follow my official social media links !!! Instagram - https://www.in stagram.com/chaseyousome/ Twitter- https://twitter.com/YoungMooMusic
Категория: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (138)
Tee Love (23 дня назад)
Chris thinks he's big and bad but he a bitc*
party boy leel (1 месяц назад)
13:50
patricia grier (1 месяц назад)
clout chaser ass
Emma Meharg (3 месяца назад)
Chris is just a lost little puppy without queen
Mané S (3 месяца назад)
Keep talking till someone bopped you in the head
Mané S (3 месяца назад)
First of all don’t even come at anyone your new to this and you think you the shit the stuff you post are disrespectful and disgusting your doing it just for views nasty ass .🤮🤮I
The Flight Boyz Music/sports Reactions (3 месяца назад)
This nigga Chris gonr get his ass whooped playin so tuff
Keith Hernandez (3 месяца назад)
Bro Fuck Crhis ITS YOUNG FUCKING MOOO FOH YFM !!!
Minnie Miller (3 месяца назад)
You are a bitch
J (3 месяца назад)
The realist nigga on YouTube
Delvon Clarke (3 месяца назад)
Beat that nigga ass bruh
Jayyleen Taveras (4 месяца назад)
Yes talk your shit these niggas got nothing on you they thing there on touch able cause he in Houston but let him come to New York how you will spank that ass New York vibes all day everyday
kiki miya (4 месяца назад)
Ifwu hard😍😍😍
Shamia Liggins (4 месяца назад)
Bih#
Shamia Liggins (4 месяца назад)
You gay 🤐😮😷
Shamia Liggins (4 месяца назад)
Wyh plz why😭😩😭
Tatianna Tierra (4 месяца назад)
Keep grinding like you doing and you’ll be at a million and more. These niggas be feeling themselves too much and don’t know how to be humble. That nigga ain’t poppin fr. His subscribers, views, likes, followings, all that DROPPED ONCE HIS WIFE LEFT HIM, foh.
james neto (4 месяца назад)
Make sure u fuck up that pussy Chris
james neto (4 месяца назад)
Yfm gang
Simplyy.ashleyy y (5 месяцев назад)
NY>>>>detroit 🤷🏽‍♀️🤘🏾
TalkMoneyGang kev (5 месяцев назад)
You really think they would even do a song with you? You a goofy in this YouTube shit 🤣🤣💯
Joey Joe (5 месяцев назад)
That Nigga chris ain't about shit. Nigga ain't nothing but a cheater. He dumb asf. He all talk ain't even gonna be about anything prolly don't even got the sticks. Nigga music trash asf for starters. But he got nerve to talk about someone else's. He sound like a whole bitch, shit he is a whole bitch.
eli fulgham (5 месяцев назад)
You already Kno how it be wit dese niggas but you got a family fuc wit dey tawkin bout
Karen Itzel (5 месяцев назад)
chris needa catch his round YFM GANG play no games !
Karen Itzel (5 месяцев назад)
YFM GANG !!
Karen Itzel (5 месяцев назад)
chris NEEDA STFU CAUSE YFM IS ALL THE WAY !!💯😈
kushbaby 91 (5 месяцев назад)
Nigga I feel u Chris need del hands think cuhz he tall he can fight waiting for da day fam all his sub r kids I be tellen my lil nieces and nephews he a lame lmao
Toni Thigpen (5 месяцев назад)
How the baby
Toni Thigpen (5 месяцев назад)
I got one or more people calling me a B but, I don't even care
Toni Thigpen (5 месяцев назад)
Whts up Toni Tone just waking up
Toni Thigpen (5 месяцев назад)
Young Moo performance was so sweet it was hit
Bam’S World (5 месяцев назад)
YFM Gang For Life u would beat tf out this man
BNE T V (5 месяцев назад)
Realest channel on youtube dont collaborate with nobody 🗣🗣🗣🗣 yall shit 100 percent real and raw
Queen Nesha (5 месяцев назад)
Chris always gotta problem with everybody buh all u see is him just talking on social media chris not doing nun 😂😂😂
Soulful Child (5 месяцев назад)
Queen Neisha lmao! He been going out sad since September 2017 😂💯
Michon’s Miracles (5 месяцев назад)
Yfm♥️🤟🏽 road to 30k
Michon’s Miracles (5 месяцев назад)
Afm😭chris tried to come for you and he not even tough frfr💯
Michon’s Miracles (5 месяцев назад)
Gotta go😭
Michon’s Miracles (5 месяцев назад)
Chris tried it😭
Maxx (5 месяцев назад)
My son gangsta
YUNGAN_3X SOUTHWARD (5 месяцев назад)
Fuck u bitch
RAZOR (5 месяцев назад)
ur bitch calling other niggas daddy and you ain't do shit about it pussy😂
not ur dad (5 месяцев назад)
My nicca ian.finna.dick ride nun of.yall buh.u cool
mrnoskinman12 wilson (5 месяцев назад)
Yfm💸 aye
Cass Clavelli (5 месяцев назад)
YFM IN THIS BIH!!! Like This If You Rockin With The YFM GANG 🤘🏼🔥
Ebony Mahoney (5 месяцев назад)
I said sak my Dick chirs
xLama Squadx (5 месяцев назад)
YOU KNOW HOW WE ROCKIN CASS‼️ LETS GET IT 😈🔥
abraham (5 месяцев назад)
no smoke!!!! no smoke!!! chris dont even want it #YFM
xLama Squadx (5 месяцев назад)
LMFAO😂😂 WATCHING THIS FOR A 2ND TIME! VIOLATE THAT NIGGA MOO😈 HE WANT NO SMOKE 🤣💨
Jabiri Thomas (5 месяцев назад)
Armon and tret got beef wit him too
tyn millie (5 месяцев назад)
Chris is a weirdo 😂 dude is a whole clown
NYCashbundles Jelly (5 месяцев назад)
Shoot your hands with him you gone win I already know
NYCashbundles Jelly (5 месяцев назад)
You not pussy you a boss
NYCashbundles Jelly (5 месяцев назад)
You a boss he a bitch
NYCashbundles Jelly (5 месяцев назад)
You gone win the fight hands down
NYCashbundles Jelly (5 месяцев назад)
You gone make it bro
NYCashbundles Jelly (5 месяцев назад)
Who ready you hurd
NYCashbundles Jelly (5 месяцев назад)
Giveaway at 3pm
NYCashbundles Jelly (5 месяцев назад)
Young fuckingggggg mooooo nigga
NYCashbundles Jelly (5 месяцев назад)
Wrd2 suck his dick on gangster
NYCashbundles Jelly (5 месяцев назад)
He not playing
Obviously Asia (5 месяцев назад)
Chris is a real weirdo 🚮
Obviously Asia (5 месяцев назад)
YFM!! Foh 🤟🏽
FENDI VLONE (5 месяцев назад)
Chris soft asf my good word 😂
Kayla morales (5 месяцев назад)
I hope i win 👀
Life Of Ashley (5 месяцев назад)
He too crunk
Quueen Kay (5 месяцев назад)
#YFM 🔥🔥🔥
Love Dani (5 месяцев назад)
Armon & trey doesn’t even fuck with Chris anymore lol. . They caught Chris talking shit about them smh. . That nigga fake as hell but, I hope you beat Chris ass ! I can’t stand him !
Dasia Day (5 месяцев назад)
Road to 1 MF Million🤘🏾🤘🏾
Dasia Day (5 месяцев назад)
Fuck that nigga Chris 🖕🏾🖕🏾 he a fuck nigga💯
Dasia Day (5 месяцев назад)
YFM GANG🤘🏾🤘🏾🤘🏾
Sanaya Diamonds (5 месяцев назад)
Yah have beef now oh nah🤦🏼‍♀️
Michon’s Miracles (5 месяцев назад)
Chris deserves to be bashed😑
Michon’s Miracles (5 месяцев назад)
#favoriteyoutubers♥️
Michon’s Miracles (5 месяцев назад)
Baby moo💞
Michon’s Miracles (5 месяцев назад)
Road to 30k♥️🤟🏽
Michon’s Miracles (5 месяцев назад)
Yfm❗️
Famous YouTube Diss (5 месяцев назад)
YFM IS the best YouTuber
Jamel Ragster (5 месяцев назад)
Talk yo shitttttttt
Ron Rakesh (5 месяцев назад)
30 k soon been here since 6 k
Brooklyn King (5 месяцев назад)
#YFM 🔥🔥🔥🔥 U SHOULD DO DISS TRACK BRO ! CHRIS IS CRAZY BITCH ! Clarence NYC is better !! U should collab w/ Clarence NYC , do diss track! On N*gga Chris !
Rson Baker (5 месяцев назад)
I fwy but you not better than ddg
Keith Hernandez (3 месяца назад)
Rson Baker STFUUUUU U FAKE ASS SUB SIT YO DUMB ASS DOWN NIGGA U CHEEKS
Bart N Chavo (5 месяцев назад)
Str8 factz❗️
King Bronx (5 месяцев назад)
You are absolutely crazy.
Rson Baker (5 месяцев назад)
Fuck no ddg on his shit...wayyy better than yo ass lmao
mrnoskinman12 wilson (5 месяцев назад)
Dang if I wasn’t with gabby I’ll fuck the shit outta ur bitch niggga
Daron thaa goat (5 месяцев назад)
i fw with u but ur not better than ddg
SavageTV (3 месяца назад)
Daron thaa goat tbh DDG is only "nice" because his subscribers, if he never was known or did blogs no one would know about him
Daron thaa goat (3 месяца назад)
Keith Hernandez i would piss on ur grave
Keith Hernandez (3 месяца назад)
I Will Spit On U Bitch Ass Nigga
Keith Hernandez (3 месяца назад)
Wurdd To Smd !
Keith Hernandez (3 месяца назад)
Oh U Cheeks Nigga Said 59 Piru Stfu Bumb Ass Nigga !
Caramel Kay (5 месяцев назад)
Realllllll asffffff 🤙🏼‼️‼️
ariana avendano (5 месяцев назад)
Moo would beat chris ass
Keith Hernandez (3 месяца назад)
ariana avendano that's a fact
Quueen Kay (5 месяцев назад)
#YFM for life 🔥🔥🔥
omggitss dee (5 месяцев назад)
YFMM !!!
Malik Vincent (5 месяцев назад)
can u fight
Malik Vincent (5 месяцев назад)
Rene Torres do society a favor and commit suicide
Rene Torres (5 месяцев назад)
Malik Vincent fu
Cass Clavelli (5 месяцев назад)
He Don’t Want The Smoke! I Dare Him To Make A Video About You, I’m Going Off!
Phara Kirk (5 месяцев назад)
Yfm!!!!!!!
MyLifeas Keemah (5 месяцев назад)
Maybe you are
Dresean Ryan (5 месяцев назад)
Here since 5k
Quintin Washington (5 месяцев назад)
scrape him
Dylan Lora (5 месяцев назад)
YFM‼️‼️ Man i been slacking cuz im in the process of moving to another country but ima try my best to keep up for my nigga Young fucking MOO💪🏾‼️💯🔥
itss Nichayaaa (5 месяцев назад)
IM DEAD HE bUMb ASF
ej adger (5 месяцев назад)
Yfm!!!!!!!
ej adger (5 месяцев назад)
Baby moo!!!!
Iamjustcee Cee (5 месяцев назад)
Don’t put armon and trey in it they don’t fuck wit chris
shyquita bell (5 месяцев назад)
u mad because he have money,🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
SOLOW AndFRIENDS (5 месяцев назад)
love niesha jones smd
Dishon Scott (5 месяцев назад)
He a nut
Dishon Scott (5 месяцев назад)
Ya bro get write with him

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.