Home
Videos uploaded by user “MemeWae 28”
Late for meeting aka naked meme 👌
 
01:22
Lol hai guys this is a weird video but it's rlly funny I took out the original music and then put my troll music on hehehe. Make sure to like this vid and sub pls turn on notifications bell to get notified every time I make a new meme vid. I might just do a lot of funny granny vids of me playing. But yea thx all see you in next video byeee 😋
Views: 94 MemeWae 28
Saddest suicide text VERY EMOTIONAL!!!
 
09:42
Hey y'all I'm back and today I made a video that's about suicide.... Anyways ya tbh that was kinda weird how this kid wanted to suicide bc he couldn't go out with a girl he liked and wanted to suicide. Honestly I have no reaction to this lol... Ya so hope you enjoy make sure to like and sub to my channle. Thank you and till next time.. byeee:D
Views: 62 MemeWae 28
Cats vs dogs fail Compilation
 
06:37
Hey guys what is up so in this video I thought some of them was funny 🤣. But ya Let me know in the comments Down Below Wich one of them did you like cats or dogs.. anyways thank you all for watching Make sure to like and subscribe to my channle and hit the bell as well. And one more comment. Ok guys hope y'all Had Liked the video and till next time.... Byeeeeee:D
Views: 50 MemeWae 28